Naprawa koła w motorze

0
179

Naprawa kół motocyklowych Koła motocyklowe można naprawić tak samo łatwo, jak każde inne felgi aluminiowe. Proces jest taki sam, ale wymaga innej maszyny, ponieważ większość kół motocyklowych ma „wciśnięty” blokadę, która pozostaje przy kole.
Jak mówią, konieczność jest matką wynalazku. Więc Metro Wheels przekształciło starą tokarkę hamulcową w najnowocześniejszą maszynę do naprawy kół motocyklowych. Cała nasza ciężka praca była tego warta, ponieważ nowa niestandardowa maszyna naprawcza pozwala na wciskanie blokady i dostosowuje się do większości rozmiarów kół. Koło jest wyśrodkowane na wale, a następnie podgrzewane, aby zapewnić płynny ruch pod ciśnieniem hydraulicznym.
Napraw vs Wymień
Po co inwestować w naprawy kół motocyklowych? Ponieważ wymiana felg i motocykli OEM może wynosić od 350 do 2000 USD na koło. Tak więc ci, którzy nie chcieli wydawać tego rodzaju pieniędzy, zaczęli pytać o „wypchnięcie” ich z powrotem – i narodził się przemysł napraw kół motocyklowych.
Tak długo, jak bezpieczeństwo nie stanowi problemu (to znaczy, gdy koło może zostać naprawione przez profesjonalnego technika bez narażania życia kierowców, którzy polegają na kole, aby wykonać swoją pracę), naprawa aluminiowych kół motocyklowych jest doskonała wybór w zakresie oszczędności i odbudowy kosmetyków. Ale gdy koło zostanie poważnie uszkodzone, Metro Wheels nie naruszy twojego bezpieczeństwa: jeśli pojawią się jakieś pytania, popełnimy błąd polegający na tym, że nie naprawimy tego, co może prowadzić do poważnych obrażeń.
Nasz zespół ekspertów
Jedną z bardziej znanych firm zajmujących się naprawą kół motocyklowych w tym kraju jest Metro Wheels, Inc. w Marietta, Georgia, na północ od Atlanty. Metro ma jedno z największych w kraju zakładów naprawczych i sieci do wymiany kół, a zespół ekspertów szybko i bezpiecznie naprawia felgi aluminiowe.
W Metro Wheels połączyliśmy siły z najostrzejszymi inżynierami, aby zaprojektować najnowocześniejszy zakład naprawczy kół. Nasze procesy naprawcze zapewniają 95-100% dokładność koła po zakończeniu.
Naprawa kół motocyklowych w rejonie Atlanty została nasycona wieloma firmami, które twierdzą, że mogą naprawić dowolne koło. Ale prawda jest taka, że ​​wielu z nich to „latające nocą” kompanie z młotem i pochodnią. Mogą zginać koło, ale większość nie może sprawdzić dokładności, ponieważ nie mają odpowiedniego sposobu „obracania” koła. To nie jest właściwy sposób na naprawienie dowolnego koła.
Niektórzy mogą sprawić, że koło będzie niebezpieczne, jeśli nie zastosuje odpowiednio stałych nacisków w określony sposób przy dokładnym ogrzaniu. Stresują pękanie koła ponad standardy bezpieczeństwa i nazywają je naprawionym kołem. Ale możesz zagrozić swojemu bezpieczeństwu, wykorzystując kogoś bez odpowiedniego doświadczenia.
Ponieważ jesteśmy obecni na rynku od ponad 15 lat, nasze doświadczenie w naprawach kół motocyklowych przewyższa większość sklepów ”. Nasi specjaliści od naprawy kół aluminiowych mogą naprawić większość kół, które zostały okrojone, zeskrobane, pęknięte lub uszkodzone chemicznie, zapewniając doskonałe naprawy strukturalne i kosmetyczne; a nasi profesjonalni, certyfikowani spawacze nie mają sobie równych.
Metro Wheels korzysta z własnego zaprojektowanego sprzętu i gwarantowanych procesów, aby przywrócić uszkodzone, zeskrobane, a w większości pęknięte koła z powrotem do oryginalnych specyfikacji fabrycznych. Ponieważ Twoje bezpieczeństwo jest naszym najwyższym priorytetem, nie naprawimy żadnego felgi aluminiowej, po której nie można bezpiecznie jeździć po naprawie
Proces naprawy kół Metro
Proces naprawy jest prosty. Po pierwsze, dokładnie montujemy koło na motocyklowym symulatorze osiowym. Przy odpowiednim cieple, stałym ciśnieniu hydraulicznym i lekkich drganiach pod ciśnieniem felga aluminiowa powróci – bez pękania – z powrotem do pierwotnego stanu. Jeśli pojawi się pęknięcie, którego nie widać gołym okiem (pod chromem lub farbą), natychmiast wyskoczy; nasi certyfikowani spawacze wypełnią i naprawią pęknięcie. Po ochłodzeniu koło zachowa swoją pierwotną wytrzymałość. Ciepło, stały nacisk i wibracje są kluczem do doskonałej naprawy koła.
Kiedy koło jest dostarczane do Metro Wheels, jest ono albo odbierane przez właściciela, wysyłane lub odbierane w obszarze metra Atlanta od naszych klientów hurtowych. Generujemy zlecenie pracy dla każdego koła, wyszczególniając informacje o kliencie i wszelkie specjalne instrukcje. Każde koło ma przypisany unikalny numer zlecenia, który jest wygrawerowany na wewnętrznej stronie obręczy, dzięki czemu Metro może dokładnie śledzić swoją historię. Ta liczba ułatwia także śledzenie koła podczas całego procesu naprawy.
Po zidentyfikowaniu każde koło jest dokładnie myte w celu usunięcia kurzu i brudu drogowego, ponieważ pył może ukrywać dodatkowe rysy, wyżłobienia lub pęknięcia. Metro wykorzystuje system myjki ciśnieniowej z rozcieńczonym kwasem czyszczącym, który nie uszkodzi istniejącego wykończenia koła.
Jest to szczególnie ważne, ponieważ usuwanie pyłu z hamulców ma zasadnicze znaczenie dla określenia poziomu uszkodzenia koła. Ale należy to zrobić poprawnie, ponieważ koła z polerowanym lub anodowanym wykończeniem mogą zostać uszkodzone, jeśli zastosuje się niewłaściwy środek myjący. Na przykład dwuczęściowe koło z jasną krawędzią, która nie jest chromowana, jest zwykle anodowane, co jest bardzo trudne do zauważenia. Jeśli na takim wykończeniu zastosowany zostanie niewłaściwy środek czyszczący lub kwas, powierzchnia koła będzie pokryta smugami; to anodowane wykończenie można jednak usunąć, a wszelkie zarysowania wypolerować.
Po dokładnym oczyszczeniu jeden z naszych wykwalifikowanych techników przeprowadza pełną kontrolę koła pod kątem bicia promieniowego i poprzecznego. Bicie promieniowe jest pionowe, a Metro mierzy, aby zobaczyć, jak bardzo koło jest okrągłe za pomocą miernika mikrometrycznego, który mierzy do 1/1 000 cala. Jeśli koło ma bicie radialne 5/1 000 cala, możesz umieścić wskaźnik zegarowy na kole, a następnie zakręcić kołem. Odległość, jaką koło poruszało się w górę i w dół podczas wirowania, wynosiłaby 5/1000 cala zarówno w wysokiej, jak i niskiej pozycji – lub huśtawce.
Natomiast bicie boczne polega na tym, jak bardzo uszkodzone koło będzie się kołysać na boki. W niektórych kołach o większej średnicy poddanych uderzeniu lub krawężnikowi w twardą dziurę koło zostanie wygięte, a przy wystarczająco mocnym uderzeniu wygnie się i skręci szprychy. Większość bicia bocznego można skorygować za pomocą nacisku na tył koła. Ale gdy nie można skorygować bicia bocznego, koła nie można naprawić.
Bicie boczne jest najtrudniejszym rodzajem naprawy do wykonania. Zdarza się również, że jest najbardziej zwodniczy, ponieważ chociaż koło może wyglądać, jakby miało tylko niewielkie uszkodzenia obręczy, może być dość znaczące i nie jest łatwo widoczne gołym okiem, chyba że koło się obraca.
Następnym punktem kontroli są wady stopu, takie jak wysypki krawężnikowe i pęknięcia. Metro zaleca zdjęcie opon do tej kontroli, ponieważ w większości przypadków nie można zaobserwować większości uszkodzeń. Koła metra nie usuną opony za ciebie. Musisz usunąć oponę i zachować blokadę koła (jeśli jest luźna). Przywrócimy ją do pierwotnego stanu gotowego do ponownego zamontowania opony. Wkrótce znów będziesz jeździć.